lørdag den 16. april 2011

Nyt setup

Idag lykkedes det at få monteret den gamle Anschütz krog på mit Bleiker riffel. Igennem årene har jeg skudt med flere forskellige kroge. Krogen er fremstillet i gedint aluminium som kan tåle at få spændt skruerne igen og igen. Tidligere skød jeg kun med den krog, men da Bleikeren ankom tog jeg hele systemet til mig, incl. Bleiker krogen. Jeg skød ialt 50 skud hvoraf jeg havde flere pauser hvor justeringer var nødvendige. Efter 2 timers justeringer var stillingen efterhånde ved at være på plads. Ingen tvivl om at rekyle optagelsen er langt bedre i skulderen men der mangler forsat 10-15 % i følesen sammenlignet med Bleiker setup'et. I morgen er der konkurrence i Ballerup og setup'et skal testes for at se det er noget som jeg skal arbejde videre med eller om det skal skrottes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar