søndag den 10. april 2011

594.........men videre til i morgen

Vinden var let fra venstre mod hørjre, umiddelbart en let sag. Inde i forberedelsestiden fik jeg lige en reprimande fra en jury medlemmerne, min rem var i kontakt med skæftet. Et mindre irritationsmoment at det lige sker her, da jakken er mere end 10 år gammel og det ikke er sket før. Nå men jeg får møvet ærmet lidt ned og fokus tilbage på skiven. Første gældende skud 9,9 og sådan var det lidt op ad bakke hele vejen. Der manglede lige det sidste og så lidt held. At min nabo så inde i 3 serie banker en 9,9 af i min skive gjorde det heller ikke bedre, han var dog en gentelman og meldte straks ud for sin missære. Mit næste skud var en 9,8......... De sidste 30 var gode, så måske bliver det alligevel sjovt i morgen.

2 kommentarer:

  1. Ken,
    yes..... a bit of " Fortune "


    Cheers
    M@x

    SvarSlet
  2. correction ...... Bit of Luck

    M@x

    SvarSlet