fredag den 3. august 2012

Tak


Stort Tak til dem som har smidt en hilsen på bloggen, jeg skal være den første til at beklage at der ikke har været mere at skrive om men lysten og formålet forsvandt.
I den sidste måned er det alligevel blevet til et par stævner, og jeg regner med at skyde de sidste inden det er tid til en tænke pause.
Om jeg er skydende næste år er der ingen afklaring på, der er fra mit synsfeldt pt. for mange som ikke vil det samme som jeg vil. Men måske det ændres sig som året går ?

Noget helt andet er at jeg den 9 september løber mit andet 1/2 maraton i København. Om jeg bliver helt klar til H.C. Andersen Marathon i Odense den 23 september er uvist.
Men en ting som jeg satser på er at jeg skal løber maraton i København den 19 maj 2013.

Forsat god sommer,
Kenneth

1 kommentar:

  1. Hej Kenneth -

    Det er ikke til at holde ud, hvis ikke du er med ved OL i Rio 2016. Hvad med at søge islandsk statsborgerskab? Så er der ikke mere pis med DSKyU. Alternativt, men absolut muligt forslag?
    Op til OL Barcelona i 1992, hjalp vi skytter i Birkerød en ældre islandsk 60 liggende skytte, Carl Eirikssson på 62 år, med træning og vejledning. Og det lykkedes dengang den gode Carl at komme med via et wild-card....!

    Mhv
    Lars

    SvarSlet