søndag den 26. august 2012

Marathon

Lige nu ser det ud til at jeg langt om længe er sluppet helt af med min skinnebensbetændelse som jeg har døjet med i næsten 2 måneder.
Løb har været umuligt så derfor har motionen bestået af cykling som skåner skinnebenet.
Mine sidste testløb har været uden gener omend jeg ikke tør løbe mig fult ud endnu.

29 August løber jeg DHL Stafetten i København
Til det 5 km lange stafetløb i København forventes det at mere end 125.000 deltager hvilket er verdens største motionsløb.
Jeg løber for Triarc Arkitekter og forventer at tilbagelægge de 5km på cirka 26 minutter.

9 September løber jeg mit andet 1/2 marathon 21,0975 km (Powerade København Halvmaraton)
Jeg håber at løbe på omkring 2 timer.

23 September H.C. Andersen Marathon (42,195 km i Odense)
Jeg håber forsat på at nå at kast mig ud på de 42 km, men nogen stor tid satser jeg ikke på.
Et realistisk bud er 4 1/2 time.

5 kommentarer:

  1. Hej, DHL løb jeg på 24 min og 15 sek og uden at anstrenge mig. Men bedst af alt, jeg har ingen smerte i mit skinneben. 1/2 maratonen den 9 sep. begynder at se fornuftig ud. Men jeg er stadig lidt skeptisk med den marathon den 23 september - måske :-)

    SvarSlet
  2. Fik du opfyldt dit mål igen?

    SvarSlet
  3. Hej, jeg er ved af komme til mig selv igen, det var sku hårdt.
    Jeg kom i mål på 1 time og 51 minuter, lidt over 2 minutter hurtigere end sidste 1/2 marathon. MEN jeg må tilstå at det marathon i Odense om 14 dage ikke bliver med mig. Der er jeg simpelhen i for dårlig form :-)
    Men mit skinneben har det super.

    SvarSlet
  4. Godt Gået! Det er da en god tid?? Godt at benet holder, så må du snuppe et marathon når du er i form til det :-)

    SvarSlet