lørdag den 26. marts 2011

World Cup Sydney

Så er vi på plads i Sydney. Umiddelbart en flot skydebanen, men vi har allerede under træningen fået at føle når blæsten tager fat. For mit vedkommende er det ved at være 6-7måneder siden jeg sidst skød udendørs, umiddelbart ikke optimalt men jeg tager den kommende skydning på rutinen :-) Imorgen søndag er der pre træning og på mandag går det løs med de 60 liggende elimination. Jeg skyder på bane 14 kl. 9.00.
Fotos fra skydebanen og Sydney m.m. findes her. og flere fotos her

7 kommentarer:

  1. Knæk og bræk du :) og hils de andre og sig det samme til dem. Vi ses i Korea :D

    SvarSlet
  2. Ciao Ken,
    thanks for your excellent photos ....
    ......Niccolò Campriani is the No. 1 !!!!!!

    and ....Good luck to you !!!!!!!

    cheers
    Massimo

    SvarSlet
  3. Hej Stine husk lige det varme tøj til Korea, der er nattefrost indimellem. God tur.

    SvarSlet
  4. Hi Massimo, I thought the picture would make you happy. Ciao

    SvarSlet
  5. Jeg har set at temperaturne svinger imellem nattefrost til 15-18 grader om dagen... Men hvad så længe det er tørt vejr :D

    SvarSlet
  6. Grazie Ken,
    I really liked the pictures in particular of Niccolò Campriani... no.1 !!!!

    GOOD LUCK !!!!! gooooooooooo

    cheers
    Massimo

    SvarSlet
  7. Ken,
    wow ..................596 !!!!!!!!!! FINALIST !!!!

    GOOD LUCKKKKKKKKKKKKK

    SvarSlet