tirsdag den 29. marts 2011

Hvilken finale

Skydningen idag tåler ingen sammenligning med igår, idag var der ro på indtil de sidste 5-6 skud i sidste 10 skuds serie. Det eneste der er lidt surt er den sidste 9,9'er den kunne jeg godt have undværet. Finalen var et kapitel for sig, der var bestemt meget at lære, og nu har jeg betalt (kontant vel at mærke) de dyre lærepenge.
Der er ikke så meget at sige end der var: "uro i jernet" omvendt var det her lige meget med de sidste 5 skud, spændingen forsvandt men alligevel haglede det ind med 9'ere.
Fotos fra idag Nedenstående foto er tage fra den australske skytte unions facebook

9 kommentarer:

  1. Sådan Kenneth. Mega godt gået, Jeg ved du skaffer den kvota i år ;-)

    SvarSlet
  2. det var dælme godt gået at du gik i finalen :) Det med at der var uro i jernet er en fornemmelse jeg selv kender alt for godt. Jeg håber at du nu har lært lektien, men det med finaler ved store stævner og uro bliver jo bedre med erfaring, og at komme i finalen til en WC er vel noget af den bedste erfaring man kan tilskrabe sig?! Du har min respekt.

    SvarSlet
  3. Tak tak, nu bliver der nogle dage hvor vi kan træne her på Sydneys olympiske bane - måske der kan komme noget finale skydning tæningsprogrammet ;-)

    SvarSlet
  4. Super skydning, Kenneth! Ham kineseren, han må være bygget som et nordkinesisk skruestik! 106,4p er jo en vildt god finaleserie.
    Specialtræning i finaleskydning er absolut et must. Ved brug af en AIWA walkman og et kasettebånd med datidens finaleprogram, hjalp det mig til at vinde DM 60 lig. for juniorer i 1989...:-)

    hilsen
    Lars K.

    SvarSlet
  5. Hi Ken,
    now you go up in the World Ranking !!!!!
    I want to be in your shoes !!!! ;-)
    What I said to you recently??....You have good qualities....and you need only a bit of luck in addition...believe more in yourself....relax and enjoy.... throws behind you all the negative thoughts....try to be positive.
    I'm sure you will reach other more optimal results.....
    a hearty handshake
    bravissimo Ken!!!!!!!

    MadMax-Massimo

    SvarSlet
  6. where are your photos ???

    SvarSlet
  7. Congratulations, Ken! I've quietly watched your blog for awhile now from Canada and I was very happy to find you'd made the finals when I logged on this morning. Nice job!

    Jason

    SvarSlet
  8. Hej Lars, kan du stoppe det kassette bånd i faxen og sende til mig :-)

    SvarSlet
  9. Hi Jason, thanks for the mail. Very nice blog you got, keep up the good work :-)

    SvarSlet