mandag den 21. december 2009

Ny skydebane

Glostruphallen har lukket men jeg har fået mulighed for at træne på Tølløse Skytteforenings baner. Banen har 4 baner med skivetræk. Megalink anlægget var sidste gang begyndt at give nogle skæve skud værdier på de 4 mikrofoner. Jeg har taget et bredt gummibånd fra et gammelt sius ascor anlæg og klippet det over på midten. Så har jeg lavet en ny plade med et 4x4cm hul i midten. Pladen sidder bag gummibåndet, og nu er de 4 værdier igen ens. Lyset i Tølløse er i underkanten, så jeg måtte skrue op for irisblænden til 2,0. Normalt ligger iris blænden på 1-1,15. Jeg tager en ekstra 500W lampe med næste gang. Ellers en ok skydning, dog med 2 grove fejl som jeg vil tillade mig at give lyset :-) 597/42. Jeg lægger nogle fotos af banen m.m. op imorgen. 1000 tak til Verner Muhlig for hjælpen. Fotos.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar