søndag den 30. juni 2013

Ballerup 30 juni 2013

Så lykkedes det endelig for mig at skyde over 628 i konkurrence. Vejret viste sig ellers ikke fra sin bedste side, indimellem farlige vindstød men ellers lange perioder med svag vind. De sidste uger har jeg haft en del postyr med min krog som efterhånden har været indstillet på alle mulige og umulige positioner. Nu får krogen så fred indtil Word cuppen i Granada er overstået :-)
Et af mine andre små projekter har også stået for fald, mit endnu ikke patenteret plade system under skæftet har været demonteret en uges tid, så ja måske det kommer på igen efter...... Granada.
Skydningen endte på 628,3 hvilket kom som en overraskelse - men en god en af slagsen, Jens T Kristensen leverede også en solid god præstation ved at skyde 1162 ved sit første stævne i år. Resultatlisten

1 kommentar:

  1. Very well Ken,
    bravissimo...... is auspicious for Granada !!!
    Good Luck???

    Best Regards

    Massimo

    SvarSlet