lørdag den 10. marts 2012

3. Plads ved Wroclaw Grand Prix

I den indledende skydning havde jeg 596 og gik i finalen som nr. 3.
Finale skydningen mangler lidt endnu men jeg beholdt 3 pladsen.

1. Javier Lopez 598 106,1
2. Rajmond Debevec 598 102,6
3. Kenneth Nielsen 596 102,7

Resultatliste 60 liggende
3x40
Damer 10m luft
Herre 10m luft
3x20
Ps. jeg fik lige en hyggelig snak med Miroslav Varga der vand guld ved OL i 1988.
Varga har sin egen skytte butik på nettet http://www.euroshooting.eu/ og det er også ham jeg har fået foto fra.

Foto er fra hovedskydningen. Der er flere fotos at se her.

4 kommentarer:

  1. Hej du, tak skal du ha.
    Ja det er godt gjort at jeg nu skal tage udenlands når der nu ingen konkurrencer er på Sjælland.
    Jeg var sku lige ved at være i tvivl om det nu var lovligt at deltage i den konkurrence. Efter den mildest talt omfangsrige og alt- omfangs begrænsende og aktivitets dræbende udmelding fra 50m udvalget.
    Men uden initiativer, ingen plads til udvikling / forbedring.
    Måske du giver en kop et eller andet en af de kommende weekender, så kan vi lige snakke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke det er super flot !... :o)

      Ja det skal da ik* være nemt for dig ....

      /Sys

      Slet
    2. Du siger bare til, så skal jeg nok brygge noget et eller andet :-)

      Slet