søndag den 21. august 2011

Lolland-Falster Mesterskaberne 2011

Da banen i Musse i år står under vand var skydningnen derfor flyttet til Nykøbing Falster Skytteforening. Skydebanen er helt ny og fremstår rigtig flot. Skytterne har fået et lækket klubshus med gode lokaler og 10 15m baner samt 10 stk. 50m baner. Min skydning var desværre med et par enkelte småfejl så derfor høstede jeg ikke mere end 596/46. Den ekstra skydning som Carsten Klich have åbnet for med initiativet: "Musse Åben Extra #2" forløb langt bedre. Jeg valgte inden skydningen at skifte lot nummer til min "world cup ammo), og samtidig skyde knapt så aggressivt. Skydetiden blev forlænget med 15 minutter i forhold til den første skydning, og jeg var færdig efter en 1 time. 598/48 x'er i småblæsende vejr er jeg såmænd godt tilfreds med. Fotos. Resultatliste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar