mandag den 29. november 2010

Første træningsdag efter 3 måneders pause

Så blev det første træningsdag i Glostup hallen. Banerne er umiddelbart færdige men der mangler lige Megalink anlægget. Jeg har derfor lånt et mobilt anlæg, og fået lavet en ny skyde jakke fra Sauer om skulle testes for første gang. Den nye jakke kræver lidt justeringer ved remmen, men efter 8 prøve skud skifter jeg til gældende.
99, 100, 100, 100, 99, 100 = 598/46. Umiddelbart en god skydning, men der var noget mindre spænding/puls som jeg ikke var helt tilfreds med. Derfor justerede jeg inden anden skydning remmen så trækket kommer længere bagud, og jeg lægger remme 3 huller ud. 100, 100, 100, 100, 100, 100 = 600/47.
Jeg tror ikke jeg har lagt ud med resultater på det niveau ved første træningspas. Mindes noget med at det plejer at være noget med at intet passer sammen og stillingen er umulig og man tænker hvordan jeg egentlig  kom ned i den riffel med de indstillinger sidste gang + at alting gør pokkers ondt. Det var ikke tilfældet denne gang.

1 kommentar:

  1. 598/46....600/47 !!!!
    bravissimo Ken,
    I am very happy for your excellent performance ! ;-))))
    good continuation on this path .. :-D

    Massimo

    SvarSlet