søndag den 7. marts 2010

Træning søndag

De sidste 3 dag har være helt utrolige, jeg har aldrig tidligere været så godt skydende. Endnu et træning pas idag virker derfor noget mærkværdigt. Jeg tog alligevel på banen og fik igen leveret et grundigt / solidt stykke arbejde 600 / 47 - hvilket er fuldstændigt helt og aldeles vildt. Trænings- og resultatmæssigt har jeg til fulde nået mine mål. Formålet med resultatorienteringen på Bloggen var dels for at  Leif Rolland og andre kunne følge med i udviklingen. Ideen med Bloggen er super og hermed videregivet til alle :-)
Jeg vil ikke lægge flere af mine indendørs træningsresultater op, det giver ikke mening, men min blog vil selvfølgelig blive opdatere med alt fra nær og fjern :-)

1 kommentar:

  1. Ken,
    NO COMMENT...... LEGENDARY.......

    bravissimo

    Massimo

    SvarSlet